ח"כ אלי כהן: "חייבת לקום ועדת חקירה, אבל לא בראשות שופט"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ אלי כהן: "חייבת לקום ועדת חקירה, אבל לא בראשות שופט"

    ח"כ אלי כהן בריאיון ל'קול חי': "חייבת לקום ועדת חקירה ממלכתית לבדיקת כל עבודת המשטרה והפרקליטות. אבל הרכבה חייב להיות מאנשים שלא קשורים למערכת המשפט. אם היא תקום על ידי הממשלה אני לא מאמין בוועדה כזו"

    צילום: פלאש 90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אלי כהן שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר, על פרשית החדירה המשטרתית לניידים מרחוק לכאורה ללא צווים שיפוטיים: "ברור שידענו שיש את הטכנולוגיות האלו אבל אלו אמצעים שאנחנו עושים בהם שימוש לרוב נגד המרים ביותר שבאויבינו, נגד ארגוני טרור ובישראל רק במקרים מאוד חריגים ובאישור בית משפט", אומר כהן. "כאן מדובר ברעידת אדמה בנושא של פגיעה בפרטיות".

    לדבריו "יש מידעים שנעשה בהם שימוש כנגד אנשים שאפילו לא נחקרו. גם אם ניתן צו שיפוטי הוא מתייחס למידע ספציפי וכאן היה מדובר בפישינג, לשאוב מידע על מנת שאולי יימצא משהו. יש כאן עבירות ברורות על החוק".

    כהן הדגיש: "חייבת לקום ועדת חקירה ממלכתית שתחקור את העניין הזה. הרכב הוועדה צריך להיות א-פוליטי ואנשים שלא קשורים למשטרה, לפרקליטות ולמערכת המשפט".

    ביחס לשאלה כיצד יעשו זאת אם על פי החוק ועדת חקירה ממלכתית היא בראשות שופט, ענה כהן: "החוק לא מתייחס למקרה שבו צריך לבדוק את מערכת המשפט עצמה ומי אישר ואיך אישרו 90 אחוז מהבקשות להאזנות סתר. יש קשר בין הגופים הללו, הם עובדים יחד. יש להם רצון לשמור זה על זה. אם הממשלה לא תקים ועדה כזו – כשאנחנו נחזור לשלטון אנחנו נעשה את זה".

    לאחר מכן התייחס כהן לעליית המחירים: "הממשלה אחראית על כל עלית המחירים בכל מוצרי הבסיס, מחירי החשמל, המים והארנונה. על הכל אחראי שר האוצר ליברמן. דבריו נגד החרדים לא ראויים לתגובה. אם שר במדינה אחרת היה מדבר כמוהו על החרדים, היה נוצר משבר דיפלומטי".



    0 תגובות